onsdag 8 september 2010

en del

Hej Bloggen!!!!! i går va det ju inget dagis för liam så vi passade på att åka till stan med mamma!! alltid skönt o ha mamma med sig när man ska gå i affärer...skulle köpa kläder som Lisa ska ha på sina kalas! det blev detta...så fin hon kommer va i det min lilla ett åring!










Sen på kvällen fick jag med mig andreas ut på¨hejan rundan, väldigt skönt med tanke på att mina barn e inne i en period att dom slåss o bråkar hela tiden när dom åker vagn tillsammans,,annars e det helt lungt men just vagnen, och jag som går så mycket,,,såå jobbigt, men frida o jag kom på en lösning att nova o lisa åker dubbelvagn och liam egen vagn, så än e jag inte borta från vägarna!!!! I morse när liam va på dagis så kom Heidi och Angelica hit och så gick vi en lång runda med hästarna..angelica va så duktig och är så söt när hon rider,,!och så duktig,, donna kan skatta sig lycklig!
























sen kom Tessan och frida hit och förgyllde min eftermiddag! höll mig sällskap under bullbaket..snart e det dags för tessan att få deras bebis, hon är så fin och har en superfin mage, tänk om en annan hade sett ut så här man va höggravid! (sorry tessan men nu snor jag en bild av dig)























Måste slänga in en bild på goa Elivra som också varit här och hälsat på med mamma sofie o mormor Lotta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar