onsdag 1 september 2010

friends

Tidigt i går morse gick jag o Lisa ut och stängslade färdigt hagen. det va jäätte kallt ute, så underbart, luften va så frisk! Liam låg inne och sov men lillan va uppe och va med mig ute...sen på förmiddagen kom hanna och hämtade mig och mamma va här o passade elli liam o lisa. hanna o jag skulle gå ner till mig från hennes med hästarna..gick super bra..genom byn med bilar o allt men det gick kanon..fölen va otroligt duktiga, förvånas över dom varje dag!! det e så mysigt o ha dom här, vakna o se dom i fönstret!!på kvällen gick vi runt hejan, det gör jag nästan varje kväll! I morse va hovslagarn här så nu e dom fina på fötterna med! sen kom Sara och barnen hit med bussen,,sen kom hanna o elli och sen sandra o lilla Elias.,, vi va ute på o red på hästarna. dom turades om att rida elli nova o liam till liams förskräckelse då han ville rida ´hela tiden. men det gick jätte bra,.han fick leda blixten också...super trevlig dag med fantastiska människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar