söndag 26 september 2010

leklandet

Denna helgen bara sprang i väg! I lördags på dagen va vi på samhällsföreningen i backaryd som fyllde 80 år..massa filmer från förr visades, hur intressant som helst, och alla skolfoto sen jätte många år tillbaka hängde på väggarna. och teatrarna som mamma höll i med oss barn visades också,,haha,,va jag skrattade åt mig själv, snygga kläder man hade,,not!! men det va riktigt kul och se i alla fall=) ska försöka få tag på den filmen! på kvällen´va vi på middag hos belle och viktor och sara och niklas va också där. hur trevligt som helst,,mina underbara barn somnade som vanligt i sina vagnar utan ett pip,,så lätta dom e alltså!! hade ingen kamera med mig, kanske va lika bra det!! haha!=) i söndags åkte vi in till karlskrona älskling jag o barnen på morgonen och käkade frukost buffe. super mysigt o jätte gott..inte så att man äter i lugn o ro med två små hungriga vildar men hur mysigt som helst i alla fall! Sen åkte vi till leklandet för Liam va bjuden på kalas där för att fira sin vän Lexus! av två timmar körde liam nog bilarna i 1,5 timme..gick inte att få han därifrån, men den andra halvtimmen lekte vi..klättrade i gångar, åkte kana. hoppade studsmatta, fikade och hade jätte roligt!! På kvällen va vi allihopa helt slut, barnen somnade tidigt och vi tittade på film med hämt mat, precis som söndagar ska vara.. Lisa e lite förkyld, hoppas det inte e nåt som håller i sig! jobbigt för henne att vara täpt! Måndag i dag, vilket betyder dagis för liam, lillan och jag ska gå en lång runda under tiden, om vi inte blåser i väg förstås, sen e det fritids i kväll och träning för min del, så snart har man träningsvärk igen, men det får det va värt..här kommer lite bilder från lexus kalas på leklandet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar