tisdag 7 september 2010

Hur gick det till??

hur gick det till?? va hände??...hmm..dags för Lisas första kalas av 3 på söndag..hur kunde hon bli 1 år helt plötsligt,,tiden går såå fort, snart ett år sen min lilla dotter kom,,Lyckans Lisa, hon borde hetat så för hon bringar inget annat än bara lycka för oss=) hon va verkligen en liten knubbis när hon kom..vägde 4060. det ser man speciellt på bilden när vi alla 3 e med..vilken nacke,,hihi,,sötunge.

Liam började på dagis igen efter heela sommaren hemma i måndags..gick mycket bättre än förväntat, han gick runt o kollade lite! sen vinkade han hejdå,,i dag va det lite värre, då va han jätte ledsen när jag åkte men det hade gått över jätte fort,,i dag när jag skulle hämta honom då va dom på bibblan så jag fick hämta honom där,,dom e så gulliga med sina små dagisvästar. så kul att dom hittar på lite saker utanför dagiset,,det e verkligen ett super dagis här i backaryd..!!ska börja jobba i januari har jag tänkt, fast bara 50% så jag kan spara mina dagar och vara hemma heela nästa sommar!!Tror Lisa kommer älska dagis, tänkte börja inskola henne lite smått i ocktober..blir nog lättare för liam att vilja stanna med när Lisa också ska göra det..kommer ju inte vara där mycket, blir 2-3 dagar i veckan 2 timmar varje gång...e ju 3timmar egentligen men sjusovarna här hemma e aldrig uppe så vi hinner till 8..så vi har satt 9 i stället!!skönt så länge det håller i sig..inget vara ju för evigt,,det vet vi=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar