lördag 28 september 2013

Hello=)

I onsdags morse kom  sandra o frida hit med oskar o minelle och vi hade frukostmys och bebisgos!
och sandra har ju varit i ullared och hade superfin present till mig!



sen kom jasmine och liancha och tjejerna lekte o hade skoj tills vi åkte till amandas ridning!
så duktig hon är, hade galopperat själv! såg så mysigt när dom red i väg 5 st. nova började ju också rida med amanda i onsdags, jätte kul!





 
I torsdags va en riktigt tung dag när  de va begravning för farfar!.va en fin begravning, han e väldigt saknad och jag kan fortfarande inte förstå!!! på kvällen va fia sandra och frida här, det va så mysigt, inga pappor o barn! bara vi, drack vin och pratade, va precis vad jag behövde, få prata om dagen och allt annat runt om kring, är sååååå glad att jag inte ställde in! trodde inte dagen kunde sluta så bra som den gjorde!! tack för ni finns!=)




riktig höst i morgon ute i går fredag! frost..så jäkla härligt!


 
Liam lekte med Robin hela dagen hemma hos honom och Lisa lekte hemma hos nova, så jag va hemma alldeles skjälv större delen av dagen........



 
 
vilket i oför sig va ganska bra så jag kunde förbereda för kvällen lite!, Linda Masse och Felicia va här på middag! hade super trevligt! ska vi snart göra om.  vi gjorde oxfile, va super gott, han kan min blivande!!!!


 
 
ebba börjar bli tjock nu! undra hur många det är! bara en vecka kvar!


 
Lisas nya rum




 
 
I går kom Lisas hm paket! så fina kläder!


 
I dag e de fullt upp! Alla barn ska lämnas på olika ställen, i kväll e de fest och utgång! ska bli kanon roligt!! men först, kalas för olivia!!
hej svejs.
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar