onsdag 4 september 2013

hello!

Hej, sitter hemma helt själv!? när fasen hände de sist..barnen e på dagis, dagis ringde för några dagar sen och tyckte att barnen va där alldeles för lite! så nu ska dom vara där förmiddgar tisdag o onsdag och de e helt nytt för mig, har aldrig haft 15 timmars eller så  innan, vad ska man göra av all den lediga tiden? jag som e så rastlös! och tyst e de hemma med..men dom tycker de e roligt att få vara på dagis på morgonen, de e ju då de mesta händer!..

I måndags hade jag oskar hemma, frida va i väg en sväng! så mysigt!  vi satt o myste och pratade,
 
på eftermiddagen åkte vi upp till linda, lisa va nöjd för hon fick vara med hästarna! och så körde vi lite häst o vagn! super roligt! tror jag få skaffa mig några hästar igen! haha.






 
i tisdags cyklade vi till dagis på morgonen, va ju helt galet underbart väder!


 
när alla barn va lämnade på skola o dagis, så gick jag hem till frida, fia o eddie kom också, fikade och satt o pratade, och träffa mina gudsöner e ju aldrig fel!


sen åkte fia o jag till maxi, behövde lite till barnen, cykelhjälmar regnkläder och en onepiece till amanda, så alla fick en varsin hög!




och jag har beställt denna finingen till höstkvällarna! har ju redan en super fin, men de va ju prickig så vad gör man lixom? haha


 
nu ska jag strax börja göras mig redo för jobbet! jobbar i morgon också sen ledig helg och ledig mån- tors nästa vecka! underbart!=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar