onsdag 11 september 2013

konstigt inlägg...

när barnen e på dagis, hinner man kolla igenom alla foton och gamla album och de e ju så kul att man göra det!!kom på att jag tycker nog att min lilla lisa och min systerdotter caisa har många likheter med varandra! söta e dom i alla fall!

 
min lilla fis calle, vart har den tiden tagit vägen!



vuxit upp till en riktig snygging!




saknar mitt hästliv, när andreas o jag köpte hus i tubbarp innan liam föddes hade jag ju flera st hästar, andreas fick bygga box efter box. hahaha..och jag red jätte mycket! saknar ridningen. fasen också att jag skulle bli så rädd o feg för allt efter jag fick liam!!
 
min älskade ludde!



min fina mona och nickan!


och min lille maskot mulle! som rymde varje dag och bjöd på många skratt! knäpp häst!..
 
i måndags va vi i skogen en runda med hundarna, super fint väder
liam är bäste hundskötaren!



 
Liam e lycklig för han har fått calles gamla triccykel av honom, de e mycket cykelhopp och trixa som gäller för liam nu! vi e ofta ute o cyklar, och de e ju inte så lätt att få liam cykla normalt när han ser hur pappa gör, som aldrig cyklar på två hjul, kunde lika gärna haft en enhjuling...lika galna båda två!



3 av mina bästa vänner har nu fått sina bebisar som vi väntat på hela året! och så fina va de allihopa i tidningen!




men ännu väntar vi på 2 bebisar till..Ronja o Hanna !!! i nov och dec..!
njuter va min ledighet 2 dagar till, i dag ska jag in till malin för vår lunchdate vi har 1 gång i månaden, jag malin och kusin corrina! så roliga träffar! .i morgon e de ridning för liam o lisa på morgonen och för amanda på eftermiddagen. !! fick förfrågan om jag skulle med ut o rida, tackade nej!!!!hmmmmm kanske skulle ändra mig! hahahaha!! har ju lovat barnen vi ska hyra hästar nästa år och ha här hemma så kanske bäst jag sätter i gång o rida lite mer själv!! hahahhaha!! fegis som man blivit...får försöka jobba bort det!
 
nepp nu ska jag åka o hämta mitt småfolk!! hejsvejs!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar