torsdag 6 juni 2013

sommar!

I onsdags va jag i karlskrona på tecken kurs. sprang även in på skopunkten och köpte nya sommar pjuks till barnen. så fina! lisa fick prickiga och liam blå!! smet så klart även upp på neo en runda för att snusa lite på eddie!

på kvällen kom mamma en runda, och lisa ville följa med henne hem och sova över! så vi hade liten egentid med liam. men saknade lisa som tusan inte van att vara utan henne!!
 
så va härligt och hämta henne dagen efter.
 
tittade även på lite kort..väntar ju på barnens syskon kort ska komma, så nyfiken. jag har ju själv tagit syskon kort en gång i tiden..hahah mina barn e verkligen inte alls lika mig tycker jag, fast en del tycker faktiskt det!

sen åkte vi hem och va hemma hela dagen, städade inne o ute och på altanen och satte upp poolen och bakade bullar! barnen hade verkligen så kul, låg i hela dagen!!
På eftermiddagen kom andreas hem med en ny leksak! till liams stora förtjusning. och min med hihi,,jag va som ett barn och va ute o körde hela kvällen. bytte bara unge därbak, hälsade på hela byn. inget kort på mig i hjälm tack o lov!!
I dag kom sara och barnen och hälsade på oss!!!vi hade de så härligt i solen!
sverige killarna dagen till ära..
snyggaste tjejerna med snyggaste nya bekinis

sen åkte vi in till svärföräldrarna och fick grillat serverat. mycket gott..
 
snygg lisa!

körde inom kallinge en sväng på vägen hem. mera bebisgos..kan man få nog??? tror inte de..haha!

barnen somande kanon tidigt idag, va jätte trötta. dagarna e ju fullt håll i gång hela tiden..
välkommen SOMMAR!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar