onsdag 12 juni 2013

sista dagen!

I fredags fick vi trevligt besök av Sanne och nellie va sjukt varmt. satt i skuggan, men ska inte klaga!
på kvällen kom tobbe och johanna och vi grillade och barnen lekte hur bra som helst! stackars liam trillade med cyklen och skrapade upp magen. men det gick fort över. härlig kväll med mycket skratt som alltid!!
på lördag morgonen så åkte vi till börjes för att äta frukost! barnen hade kompisar. Nova och Måns! när vi kom så cyklade vi en runda!
på eftermiddagen så hade vi lyxen att bli bjudna på supergod middag hemma hos sandra o mats. oj jisses va jag åt...sååååå gott va det!! och barnen lekte och härjade! finns ju en bil som barnen får vara i på tomten så de e ju väldigt populärt! fick träffa underbara Loka med som va sååå söt.nytillskott i hundligan.. fint dukat med långbord!.!drack några cider också innan vi cyklade hem på ett led allihopa!!

I söndags jobbade jag förmiddag och sen åkte jag och hjälpte frida o johan att flytta..vi blev ett par stycken så fick jätte mycket gjort och så jäkla fint blir de i deras nya hus..kanonfint!!

2 snygga flytt killar med snygg brud där bak!



I måndags åkte vi in till brunnen och åt frukost där..hujaedamej va varmt, finns inte mycket skugga på de stället, men barnen älskar det! och ligger i hela tiden så klart! jag gjorde ett test och solade en braaa lååång stund för första gången på flera år..fasen va hörligt de va..tänkte jag skulle prova och se hur jag klarar de nu för tiden och än så länge har inget hänt!!






på kvällen va vi hos frida o johan och kollade och hjälpte till lite!
i går va vi och åt lunch på bergslagskrogen, godaste i stan. sen va jag  på teckenkurs, sista gången..så nu kan man de med..lite i alla fall!! på kvällen va vi ocuhgrillade hos fia o erik,,jag fick gosa eddie  och ge han mat, jag fick ge både flaska och sonda honom. fia lärde mig! så nu e jag stolt. .!!lille plutt..♥En super kväll♥




Romantiskmiddag för 2 ♥


Idag ska jag jobba sista dagen sen börjar min semester..♥♥
Åhh va jag ska njuta av mina barn.. koppla av och bara ha de bra..♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar