torsdag 7 mars 2013

vår???



Jobbade fre lör sön, men hade dagpass så kunde gå på kalas både lördag o söndag, mars e en riktig kalas månad för oss. vi har 9 kalas att gå på. haha.


.i lördags va det andreas syster óch systerson axel som fyllde år. så gick direkt dit när jag slutade, mycket god mat, matkoma när vi åkte hem, hemma på kvällen hade vi mys och vi bäddade ner oss allihopa och tittade ice age. jisses vilka bra filmer, jag har verkligen varit skeptisk till dom filmerna och inte trott jag skulle gilla dom, men det gjorde jag verkligen, bästa barn filmerna på länge. så kollade 1 i fredags 2 i lördags 3 i söndags och 4:an i måndags morse, så mysigt tyckte barnen de va att jag med satt och tittade hela filmerna...så har ni inte sett dom rekomderar jag dom verkligen!
 
Lisa och Caisa på kalas hos pappa i söndags.
 
FRUKOST


när vi vaknade i måndags va det kanonväder och vi gick bort till affären och lisa fick ta vagnen på premiärtur ute, då minsann kan hon gå annars e de bara åka vagn som gäller..


sen kom sara med skock ungar så vi fikade och barnen lekte och lisa krusade sitt hår. åhh va hon tyckte hon blev fin. va en mini krus så hon blev som världens sötaste troll unge.hihi
i tisdags va de dags för min fina mamma att ha kalas.
 
i går kom fia och flickorna och spenderade eftermiddagen hos oss, vi fikade först sen va vi ute hela tiden, barnen lekte och hade jätte roligt. vi satt på altanen och gottade oss!!=)

       


elvira har tagit hål i öronen, sötaste!
nu ska jag kasta mig i duschen, barnen ska vara på dagis om en timme och jag ska jobba kväll!
vi hörs snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar