söndag 17 mars 2013

va vi haft för oss

sen sist kommer nu!=)

lunch hos min kusin corrina med syster malin. mycket trevligt. vi ska börja luncha hemma hos varandra då o då så att vi får tid att träffas och pratas, kanon ide! corrina hade de så fint, kolla in=).
vi passade på att scypa med mina härliga mostrar sonia och nina som är i thailand och hälsar på min fina kusin carro. de va så kul. (hennes blogg om deras liv i thailand finns i min blogglista!.
varit hos mamma i nya lägenheten, så fint blir det, barnen åt lunch! haha
träffat min underbara vän sandra och fikat! och hennes söta pojkar, storasyster amanda va på dagis och 4 bebis i magen vet vi inte va de e, men jag gissar på tjej i alla fall!. 


haft besök va malin tias calle frida nova johan emma och hanna, mycket kul och många skratt. och min liam fick äntligen en hel kväll med sin älskade calle=)



vi ses snart igen

1 kommentar:

  1. Corrina Johansson17 mars 2013 kl. 07:37

    Åh, vad roligt att jag är med i din blogg ;-)
    Nu ska jag läsa den varje dag // Kram Corrina

    SvaraRadera