måndag 25 mars 2013

Hej

Hej vänner! hoppas allt är bra med er och att ni haft en bra helg. vi har haft en riktig kanonhelg!! i fredags åkte jag och barnen med malin och calle till ljungby för att sova över hos frille. vi stannade till på ikea på vägen dit! lite nytt hittade jag till mitt nya projekt! och lite annat smått..
 
Hos frille va de jätte fint, super fint hus, där kommer man vara mycket i sommar, precis vid vattnet! träffade kusinerna jhonny och jimmy som kom på kvällen!! mycket trevligt!! barnen somnade gott i morbrors säng!
jag fick en fin present av frille. en bag in box hållare! så cool..


Vi åkte hem på lördagförmiddag till den saknade pappan,,ok jag erkänner att jag saknade honom också..hihi!! sen på eftermiddagen åkte vi till fia o erik och fick supergo middag, helstekt fläskfile med svampsås, erik e en riktig kock han!!

På söndagen hade barnen lekdag och fick bjuda hit kompisar. Erik o Måns kom till Liam och Nova till lisa..och dom lekte och hade så roligt! jag åkte bort på gympan med alla barnen. jätte roligt hade dom..
i dag vaknade jag tidigt som vanligt och gick ner och väntade på att sjusovarna skulle vakna. sen åkte vi till fia för en fika och vänta på att cykelaffären i kallinge skulle öppna, jag o barnen skulle dit! dom skulle prova ut sina cyklar! Lisa va alldeles för stor för en 12 som vi tänkte köpa, tur vi inte gjorde de, får bli en 16 med stödhjul! haha långefisan! ..hihi..

sen storhandling på maxi.
 


när vi kom hem kom nova och frida och hämatde upp oss så gick vi ut med barnen, va ju så härligt i solen, gick till lekparken en runda ..
i morgon e de dags för jobb och dagis, barnen längtar dit, dom är ju där så sällan!, ! =)¨
vi hörs snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar