fredag 18 januari 2013

sen sist

Hej, bloggar från datan för en gångs skull, här sitter man ju aldrig nuförtiden men va tvungen att fixa med lite bilder in i olika mappar.. Har lämnat av emma vid tåget för hennes hemfärd till gran canaria.. men hon e snart tillbaka och planerna e stora,,hahaha=) fast ganska skönt o slippa hennes tjat om snöflingor hur vackra de är och hur fantastiskt de e att man verkligen kan ta upp en näve snö och se varje snöflinga för sig..och hur snön lägger sig på träd topparna..haha ja man uppskattar olika saker beroende va på jorden man bor=)=)
min bonna unge
mitt fina halsband, 80 kr, som hittat!!
färgat håret på min finaste systerdotter, så fin blev hon, från blond till brunett.
har blivit glad igen och yttligare ett par jeans kan jag nu ha..det går framåt.
Lisa på maxi. liam vill titta på leksaker länge, lisa e inte ett dugg intresserad av nya saker, det har hon inte ärvt från mig, haha
Har haft en dag uppe hos Linda i skogen jag o emma...så härligt och behövligt! pratade så mycket om så mycket..va nästan rädda att de skulle finnas en mikrofon gömd nån stanns,,haha, så så illa va det! haha, men sköönt..haha
Molly älskar verkligen Liam, och de e ömsesidigt!
miki o lisi
va hos Emma i går och smällde nån timme eller 2 på bara tjejsnack...så kul o ses igen.
i dag har vi träffat fina fia och barnen har nog saknat varandra under veckan för jisses va de lekte. ville inte åka hem, kul..
i kväll blir de att vara hemma och förbereda lite, i morgon ska Liam ha lite killkompisar på besök, de ser han fram emot min lille älskling! ha nu en trevlig helg mina vänner..
oj glömde nästan visa er..välkommna hem till mig..snyggaste ever..hur jag ska kunna gå i dom?? haha de vet jag inte..det får bara lösa sig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar