tisdag 8 januari 2013

L&L♥♥

På promenad. .
I dag har vi varit hos Sandra. Febriga barn överallt. Fia va också med. .de e ju endast 8 barn när jag fia o Sandra ses. Så härligt. .hihi...och till sommaren få de en varsin till så då blir de vi och 10 barn. .haha. denna sommaren kommer bli fantastisk med 3 bäbisar. .de kommer en varje sommarmånad. .ska bli så jäkla kul...
Min älskade ljusstake..de första jag tänder varje morgon jag vaknar. Lööööve it
Tända ljus sprider verkligen ett lugn och gör de så trivsamt tycker jag.
Denna bild fick jag skickad till mig sist liam lekte med Erik. .vilka cooolingar... så goa...
Mitt ♥ lyckans lisa
Det är mycket bjuda på kaffe och sitta o prata just nu..liam viskade till mig om verkligen lisa fattade att de inte va kaffe i på riktigt. .Hahahaha. .ja man börjar verkligen undra för hon har en sån inlevelse. .hahaha♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar