söndag 13 januari 2013

sen sist

Hej. Denna veckan har mest bestått av febertoppar hit och dit..blandat med lite hosta...har verkligen gåt från dag till dag.. Emma är i sverige till på torsdag så blir mycket tid med henne..
2 små hundar och en tokig liam
Vi va på kaskad i torsdags. Jag och barnen åkte upp lite tidigare för att kunna äta hamburgare. .
Jag o liam har själv tillbringat en dag hos sara och robin med pizza o massa lek. .för mig va de en bra dag. Jag kom i mina jeans jag inte kunnat ha på ett halvåt..gött. .bara att fortsätta. ..målet når man väl nån gång. ..
I går kom frille ner till oss för att sova över. Vi gick till frida o johan på kvöllen.. för att äta gott och umgås. .
Idag har vi också varit hos frida. Barnen skulle göra choklad bollar. .
Nu har jag läst ut alla 3 böcker. De bästa jag läst. .känns nästan vemodigt. ..lite tråkigt. ..fast nu kan man kanske komma tillbaka till verkligheten. .Hahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar