lördag 6 oktober 2012

Vågar inte känna efter

Varit och handlat de sista inför höst/vintersäsong....köpte fleecce/regn set som jag till slut hittade på maxi, jag älskar dom seten.. varma o tål regn.  fanns ingen annan stanns, hade inte kommit in än.. och höstskor till dom och vinterjacka till liam, hittade en riktigt snygg på kappahl. . Lisa fick ju en av sin farmor när hon fyllde år!.

SVEA MYS



i går hade vi robin på besök. dom cyklade på sina cross cyklar, åt hamburgare, spelade mario och hade disco på liams rum..dock fick jag o robin leka själva en stund då liams ordförråd inte va helt ok, tex ord som ful äcklig och knäcka skallen på dig...dom orden använder vi inte hemma. så tack för den dagis.........så nu har man lite o jobba på när det gäller vår älskling Liam alias trotskungen.

i går fredag va vi och hälsade på jasmine och Liancha, så nära vi bor men så sällan man träffas. vi va bättre på och träffas när tjejerna var små=)


mycket trevligt va det. fick som alltid massa go fika, varma smörgåsar och paj mm. barnen lekte och tyckte det va spännande med en ny lekkompis..lilla liancha blev lite ledsen när liam skulle åka hem och försäkrade sig om att han skulle komma tillbaka..haha söte..

i kväll ska jag ha personalfest hemma. det ska bli jätte kul, alla har ju varit sjuka o jag vågar inte ens känna efter för då e de nog kört..va på glasbanken i alla fall,,mm alla dessa smaker, och liam som säger högt..MEN MAMMA MÅSTE VI HANDLA HÄR VARJE DAG, JAG VILL HEM NU.. ehhh tack för dom blickarna Liam. sen att de e andra gången på 5 år som liam varit med kan ju kvitta...haha dessa barn..köpte massa gott ialla fall..åh några ska avnjutas i kväll..liam ska sova hos moster och lisa hos mormor.....dukat färdigt nu så nu är det bara resten kvar..hihi.
i går sov lisa halva kvällen och andreas också för de kände sig inte bra. jag va tvungen att städa så liam fick sitta uppe och titta på film, vilket han mer än gärna gjorde i och för sig...speciellt när han såg va mamma kom upp med på brickan..min skatt..

1 kommentar:

  1. Tack snälla för du hade honom, han hade längtat så efter Liam :) Puss

    SvaraRadera