måndag 22 oktober 2012

im back

hej, kan passa på att blogga lite, liam har kompisen måns med hem från dagis så de är ute o leker och maten är i ugnen o lisa ritar..hihi=)

, jag e tillbaka här på blogspot tack o lov=) puhh..förhoppningsvis ska allt funka nu...ska bort den andra bloggen!


 mitt hm paket ska komma denna veckan, ska bli kul o se om de passar med tanke på att jag knappt får igen min jeans som jag köpte för ett par månader sen och som då va alldeles för stora...åhh så drygt..
god morgon älskade

kalas hos niklas i fredags och dom hade mini dvd. det ska jag absolut inköpa en till lisa. så bra att ha med sig i bland om man ska i väg på kvällen på middag och kunna ta med den och en film. lisa gillade den skarpt..
höstat upp lite hemma.

                                                     kalas för fina Robin i söndags.
efter kalaset lämnade jag kvar liam hos robin för att åka med lisa på ett kalas till! min guddotter amy fyllde år...inga kort blev tagna så bjuder på ett 6 år gammalt kort på henne o mig!..
och tänka er att snart ska jag träffa denna godingen. fasters lille fis, äntligen=)

1 kommentar:

  1. ja man får helt klart försöka blunda för alla dessa konstigheter-de finns i varenda barnprogram ju;O som händige manny- varf betalar aldrig nån i Kellys järnhandel??eller vrf betalr ingen Manny??hur går det runt liksom?gaah jag blir tokig när jag tänker på sånt haha;)

    SvaraRadera