fredag 18 november 2011

jobb jobb jobb jobb

Inte bloggat på hela veckan, men jag har inte hunnit. jobbat först i skolklassen på förmiddagarna halv 9 till halv 1 och sen vidare till friskytte mitt andra jobb typ 13-22 så har inte sett barnen på typ hela veckan, bara sett dom på morgonen och sen lämnat dom på dagis..det e en övergång just nu på mina jobb innan det kommer i gång på riktigt så som de ska vara så att båda jobbens schema passar i hop och det gör det på måndag....så har saknat barnen huuur mycket som helst..så de e underbart att få vara hemma nu i 2 dagar och bara vara med barnen, sen har jag tur för jag älskar båda mina jobb och trivs hur bra som helst men alla fina ungarna och personalen också så jag har tur...I dag ska vi dela upp oss lite..Liam och Andreas kör till ikea och fixar sakerna till Liams rum och jag o lisa ska fortsätta jobba av julklappslistan, i dag i tingsryd...ser fram emot en underbar helg..=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar