söndag 6 november 2011

ons-sön

Min fina Kelly och jag går numera på valpkurs varje söndag, jag förvånas varje gång hur duktig hon är, e ju inte så att vi tränar i veckorna precis.

Lisa älskar sin häst Donna, här får hon assistans av Liam & Molly innan ridning.
Lisa äter yoggi, varför gör man mini yoggi, de e ju inte så att man blir mätt på en direkt, Lisa äter 4 åt gången, haha=)
Min älskade underbara trotskung.
ja redan söndag i dag, detta lovet sprang iväg i rask takt! haft jätte mysigt o det ska jag berätta om nu, vissa bilder e tagna med mobilen så dom e suddiga, sen e ju jag för lat för att ta sladden så dom bilderna också blir fina utan jag skickar bara över dom till mejlen och då blir de suddigt, går snabbare men blir sämre,,jaja,,i alla fall.. I Onsdags körde vi ut till johannishus ridskola för att titta på min guddótter miki och hennes syster Ronya som skulle ha hoppträning. Dom va så duktiga, och lilla miki med lilla shettisen hon kämpade på, va en ganska seg en men dom kom över hindren i alla fall och de med stil..haha=)sen efter körde vi hem till Linda o Jimmy och fikade frallor o ägg, super mys va det..haha jimmy får snart bygga ut!
Torsdag hade vi en riktig slapparförmiddag, låg i pyjamas i soffan och fikade och kollade på två filmer i sträck, ingen rörde sig, va jätte skönt. men på eftermiddagen blev vi rastlösa och bjöd hit fia o flickorna på lek o bus så dom kom, och jag fick bebisgos och de va det bästa av allt, så söt hon e lovis, Hahah lisa va rädd för olivia som e hälften så stor som hon själv, ja dom e för roliga=)
På kvällev va vi på fritids och där va de pyssel med målning=)
I FRedags va vi på leklandet, barnen lekte o hade sig i lilla leklandet, bilarna va favoriten som alltid=) På kvällen va vi hemma hos Johanna och Tobbe och barnen och åt pizza o kollade idol, eller ja det vi hörde av idol, liam & melwin hade fullt ös, men de får man väl bju på när de har så roligt i hop=)
I Går va Linda & Björn och deras 3 godingar Thilde Jacob Julie här på middag, som alltid när vi ses pratas de till 1000 så inga bilder blev det=)
I morgon ska jag till nya jobbet o hälsa på och det ska bli spännande och få all info=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar