fredag 8 juli 2011

Vår vecka..

Hej alla vänner och alla andra jag inte känner=)
I måndags hade vi besök av Linda o hennes 3 godingar thilde jacob och lilla söta julie..dom hälsade på sin valp
och vi satt ute och fikade..sen åkte vi och hälsade på min morbror ola som e hemma i sverige för tillfället, mycket roligt och få träffa han lite=) I tisdags låg jag och barnen uppe vid långasjön. jätte mysigt!
I onsdags va vi ute med johanna och hennes barn i deras stuga. barnen hade jätte roligt och hoppade i poolen o lekte.. å vem blir inte sugen på en till när man ser Leia och hennes knubbis mage..ingen o hela världen kan ju låta bli att bli sugen när man ser henne=)
I torsdags kom Ronja hit på morgonen, skönt och ha henne hemma igen=) Jasmine och Liancha kom och fikade. sen va Ronja och jag inne i stan och shoppade lite! hon och calle sov över här på en varsin soffa..bra med lite tonåringar i huset så får man öva lite=)
IDag fredag har det vart fullt hus..Sandra kom på frukost med fin flickorna Tuva och Haylie, Ronja och calle va ju också här. sen kom linda hanna molly miki o elli och slöt sig upp till sällskapet och lite fika!
Sen passade jag barnen medans linda jobbade. så vi åkte upp till sjön med hanna o elli...hade ansvar för alla barn i vattnet. satt lite på helspänd..fast jag hade ju bra hjälp av hanna...eller?=) jo klart jag hade..=)
Tosia helg e det också..i kväll har vi middagsbjudning och i morgon ska vi ut och svira, barnen ska till mormor..och omogen som e älskar man ju tosia=)hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar