lördag 17 oktober 2009

Tråkigt väder o shopping

Mycket tråkigt väder i dag måste jag säga! inte så sugen att göra nåt alls....va i alla fall i stan i morse och shoppade lite med sandra..hittade ganska mycket faktiskt till barnen. Liam behövde lite nytt nför dagisstart som snart kommer.. hittade massor till mig med som jag INTE köpte..ska bli smal som mitt gamla jag igen först...börjar träna i morgon..det ni!! går ju varje dag så lite kondis borde jag ha fast jag kommer nog va helt slut efter passet det tror jag ju.....

Lilleman har då inte sovit idag för han sov till tio i morse så när han va trött så va det lite för sent för att sova=) så han har verkligen varit i sitt esse hela dagen...stackarn...blir mycket tidigt i kväll så e vi back on track i morgon igen med rutiner...men i bland så blir dom ju brytna. annars skulle man ju inte kunna träffa vänner efter kl 19...=) han blev i alla fall gladare när han fick diska lite..




ute dress och strumpbyxor och strumpor till lillan...en jätte fin pyjamas med men den har hon på sig!!! lillemans kläder la jag undan till på måndag så jag kan använda andreas rabatt på lindex med, får ju inte va dum...




Ett mysigt bad har det ju faktiskt varit i dag med..jag liam o lisa badade innan. jag o liam hjälps åt att hälla vatten på lisas mage så hon inte blir kall=)=) hon älskar verkligen att bada. hon bara njuter så att hon nästan somnar!!


1 kommentar: