måndag 26 oktober 2009

2 kalas m.m

Hello!!

Va på två kalas i går..först hos Robin som fyllde 1 år..tiden går så fort.kommer i håg när jag hälsade på honom när han precis hade kommit till världen....Sara hade (som väntat) bakat en massa gottigt. muffins och fina tårtor..hon skulle kunna öppna ett konditori...=)

Sen hos amy som fyllde 4 år! fick ännu mer fika..kul o träffa dom!
Sen va det hem till ensam mamma söker, som man givetvis inte vill missa..beställde från pizzan fläskfile med goqnaq sås..(vet inte hur det stavas)!!mumma....sen blev det några avsnitt av mitt älskade mcleod innan läggdags...sov som en stock till lillan vaknade o ville äta lite vid 4 tiden..steg upp halv åtta....sitter i soffan med Liam och väntar på mitt kusin barn ronya som ska komma och hälsa på mig lite nu på förmiddagen..sen e det öppet hus på fritids i dag mellan 13-15 och sen kommer mamma gruppen kl 15 på besök..eller några utav dom i alla fall...åh innan dess ska liam sova och vi ska gå en runda och hinna baka..såå fullt upp idag....

Fick förresten min andra dubbelvagn såld direkt jag satte ut den på blocket, va flera intresserade..fick det jag ville ha med,,så nu blir det shopping av både på onsadg när vi ska till leksakshuset och i helgen när det blir Ullared=)=)

Det va allt för nu...

Later=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar