tisdag 4 mars 2014

Oj va bloggandet inte har blivit av...så nu kommer de längsta ever..hahaha...
ponnybus har börjat. Både liam o lisa e överlyckliga...jag e så glad att de tycker om samma sak.. och de båda är verkligen talanger så de e jätte roligt. .





ätit första glassen på torget..så gott..

lisa o svea

köpt ny bil med 6 platser..älskar den...den e helt fantastisk o köra. Så skönt o sitta högre upp.. automat.. löv it..♥


lunch på chaplin.. snygg bild va? Hahahaa

varit o kollat in fias bedårande små valpar.
i fredags va fia med familj här på middag. Sen kom frida o barnen också hit och mös med oss♥ lyx att ha båda mina smågrabbar här..o eddie som sitter o leker så snällt..♡

i lördags va vi på inflyttningsfest hos ola och ida va jätte trevligt.

varit på kalas hos söta axel.. liam tycker det är väldigt roligt att leka o brottas med axel★★

varit i karlskrona och kollat lite. Barnen fick själva välja kläder och detta blev det. 


tidigt i morse hämtade jag min lilla gudson eddie.. sen åkte vi o lämnade liam o lisa på dagis..sen gick vi en runda med frida och oskar... sen har jag jobbat eftermiddag och bakat semlor till de på jobbet o min familj♥ dom blev såååå goda....ska jag snart göra om..



nu är jag ledig i 10 dagar...jihoo..♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar