onsdag 26 mars 2014

1vecka

Hej yttligare en vecka har passerat.. mina shopping begär har kommit tillbaka..ajdå jag som skulle spara..men gick inte så bra denna månaden €€ både jag amanda liam o lisa har fått lite nytt..vägning på torsdag.  6 kilo än så länge.  happy happy..Hoppas på de bästa på torsdag....


kollat på fias valpar..2 gånger till o med..

lisa och chilla♥

fredagsmys med frida o familj♥
två trötta fisar♥

gjort om lite hemma.


varit på wildas dop. Jättefint♥

varit på shopping tur med frida o våra coola grabbar

varit på frukost hos sandra o lämnat av liams kläder till hennes grabbar..emil blev alldeles till sig o tackade tusen gånger för de fina kläderna..sååå söt..♥♥ han började genast prova allt..hahaha

Tonåringar och småbarn och drängarna på hög volym.. haha.. härligt med calle på besök..

idag har jag hälsat på ronja o lilla lovelia.. hon tyckte de jag sa va alldeles galet såg de ut som..jag håller med henne....hahahahah så söt♥







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar