torsdag 13 mars 2014

heeeeejjjj..

På onsdagen den 5 mars fyllde mamma år..vi va o firade henne lite grann..riktiga festen hade vi på lördagen. Vi blev sittande o drack lite vin och blev lite gitarrspel o sång.. massa sång för mig...tänk att man sjunger bättre o bättre för varje glas vin..hahahahaha..mysigt o mycket trevligt va de i alla fall..♥♥




I söndags va ganska dålig efter mammas 60 års fest..och de blev en fest att minnas med massa uppträde tal dans o sång och firande av världens bästa mamma...så de va sååå värtde att va dålig..haha...kommer ett eget inlägg om mammas fest så fort jag sorterat bilder o filmer...♥♥♥
Min gudotter miki kom till mig i söndags o piggade upp mig lite..haha..vi hade myskväll ochmiki o lisa sov ttillsammans och de va lisa sååå nöjd över. .på måndagen körde vi en runda ner till mitt älskade långan o kollade lite och började såklart sakna sommaren♥ sen kom sara robin o nova o hälsade på oss♥♥


i tisdags va vi hos johanna tobbe o barnen o satt ute o fikade i vårsolen. Underbara väder.
i onsdags började vi dagen med en lång promenad. Sen hamande vi hos frida en stund..sen hos mig en stund..haha. sen åkte frida o jag barnen in till fia och så beställde vi hämtmat och bara umgicks.. och myste såklart med valparna♥♥

mina fina gudsöner♥

finns bara ett ord STÖRTSKÖN♥♥♥
matdags o valpmys



liam spelar. Med oskars hjälp..
liam.lisa o jag har köpt nya pjux.

finaste chilla och vårfint♥


torsdag idag och såklart ponnybus. Liam fick max o lisa bello♥ såå underbart o gå mitt i skogen i solen..


 efter ponnybus åkte vi till kaskad med linda och felicia. Va typ bara vi där. Så skönt..gick på börjes o fikade med såklart..♡ 


förresten kommer ni i håg ebbas 3 små prinsvalpar hon fick..de är 6 månader nu och ser ut så här.. såå fina..ska bli så kul och träffa dom♥


fredag i morgon och ledig.. grillning står på schemat..
sen vankas jobb lördag söndag..
ha en trevlig helg♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar