torsdag 2 januari 2014

kallekrona

Dagen innan nyårsafton va vi hos johanna o tobbe och fick super god middag. .liam o melwin såg vi inte skymten av ..♥♥

Nu e julsakerna borta. På nyårsdagen åkte de bort som alltid..bara granen kvar..lite mysigt med ljusen men de åker snart den med..hehe..


Amanda har haft moa på sova över besök. De bakade chokladbollar o bjöd sedan alla..lisa o liam fick hjälpa till..♡

Min älskling växer så de knakar..

Hade min guddotter amy i går till i dag.. vi myste till en film och sov tillsammans o speladespel o tog roliga kort på varandra..åren går så fort..snart 8 år semdan jag blev gudmor åt tre fina tjejer varav amy e en av dom..


Idag va wilda här den lilla sötingen...massa bebismys♥


Idag körde vi amanda o hennes kompis till karlskrona för shopping.
De va två förväntansfulla tjejer vi släppte av..vi passade också på att gå i affärer..handlade tcå filtar och en ljusstake..o lite smått o gått..och presenter till våran blivande 6 åring vi har på måndag..♡♡ Sen åt vi middag ute tillsammans. Så mysigt.



Just nu ligger vi o kollar på falk..nästan för spännande för mig.. barnen somnade som stockar...tack o lov... liam som de har tagit huuuur lång tid som helst för somnade på 2 min i kväll...♥♥

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar