måndag 27 januari 2014

★★★♣♣♣

Jobbat hela lördag o söndag. . Men va gör väl de när jag nu e ledig hela veckan..hade chillerill med mig på jobbet ihelgen. .daniel hade också sin valp med sig. En finsk lapphund. De är lika gamla o lekte som tusan. .

I morse så fort vi vaknade sa jag till barnen att nu åker vi till maxi o handlar...i samma sekund skickar frida ett mess till mig.. hej ska vi åka till maxi med barnen? Hahaha..lite roligt.....så ja de gjorde vi..storhandling blev de..sen hem till frida o göra pannkakor Till barnen.....jag åt omelett....duktig jag e.... (jag åt absolut inte 1,5 pannkaka med bara socker på efter jag ätit min omelett när ingen såg..hahaha  ...=] Min fina kille e verkligen världens bästa.med bebisar..♥♥ han får alla att skratta..♥♥

Sen kom amanda hem med två kompisar och lisa fick vara med dom att baka..♥♥

beställde lite på hm idag...såååå surt..endast 4 varor av 12 som jag skulle ha fanns i min storlek....så sur för ville veekligen ha dom...men dessa 4 godingar och en kalas klänning till lisa blev de i alla fall....★★★★


dags o sova..i morgon börjar vi gå igen...o promenad gänget växer...kul kul.. och på eftermiddagen blir här fullt hus så får väl baka lite med...

natti natti♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar