fredag 17 januari 2014

♥♥♥hej snö..

Snön e här o liam måns o chilla har varit ute i flera timmar o lekt. .

hade jag chilla med mig på jobbet en heldag.. va ute i skogen o gick vid en sjö..jätte mysigt. Första rundan för chilla..hon sov sen hela kvällen..haha..



lilla minelle på besök. Så söt..♥

Myskväll i går.. god mat och de sista två falkfimerna..satt uppe till 1..så spännande filmer..hahah satt på helspänn...



kaskad i tisdags kväll..så härligt. Sen blev de både hamburgare oc och fika på hyllan efter..


i dag har vi hälsat på ronja o lovelia..och lisa fick såå fina kläder av sin gudmor..♡

vet precis vad oskar säger här... snälla gudmor. Måste du stå framför mig på alla fyra.o sjunga blinka lilla stjärna på din egen version samtidigt som min gåstol spelar en annan melodi??
ja de måste jag..de e sånt gudmödrar gör..hahaha...

e så trött men måste upp från soffan nu...stora tjejen ska ju ha kalasfest här idag med sina kompisar..de blir tacos tårta och filmkväll...♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar