söndag 22 december 2013

ledig dag idag.

I lördags hade jag chilla med på jobbet. .gick så klart hur bra som helst..hon bara la sig till rätta under bordet. ..på kvälltyckervi hos fia o dom. Chilla också
 Gick jättebra.. e ju väldigt fina snälla uppfostrade hundar så va inga problem alls..och glada lilla eddiefis..utan ett pip i sin gåstol..så nöjd med livet. ..


Mitt fina badrum

Granen e på plats.  Fylld med julklappar under den..och dukningen inför julafton har jag på börjat med världens finaste servis♥♥♥♥♥♥♥


Min gudbarns turne e över för detta året. Lämnat julklappar. Kramkalas. Bestämma komma o sova över dagar.♥♥ mina fina♥

 I dag blir de sista fixet på allt..så mysigt..i morgon är de julafton. Kan inte fatta de så underbart..älskar. julafton... o tycker kvällen innan som i kväll är magisk..
Vi ska till mamma en runda och gå upp i skogen o se om vi ser några lägereldar i skogen..gör vi de har ju tomten anlänt..o har vi tur går han förbi vårt hus i kväll o vinkar..♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar