onsdag 11 december 2013

Hej.

Hej på er.  I måndags va de möte för min del. På kvällen kom sara för o mysa med chilla♥ hon e dock inte alltid lika social. .haha..


I tisdags morse kom tjockis (hanna) frida o fia hit..hamnade i soffan och timmarna flög i väg.♥ o jag fick träffa mina gudsöner.. dock hade jag så grymt ont i ryggen så kunde intebkela så mycket som jag önskade..♥♥♥

Idag hade vi besök av ronja och fina lovelia ♥♥
Bebisgos♥♥ myste lite med chilla med★★


Sen va jag o syrran hos farmor och gjorde julmat till henne♥♥ sen va de köra amnda till stallet sen hämta amanda i stallet och därimellan göra tacos.
Nu i kväll har vi alla hjälps åt att städa...och fixa o dona inför i morgon då de e fullt upp..amanda lucia på morgonen. Sen vetrinären med kelly i bromölla o hennes stackars ögon. sen lucia på dagis på eftermiddagen sen jobba natt...
Avslutar med en bild på ???????????? Kan ni gissa....hahahaha mycket tjat om chilla nu..ni får stå ut ..hahaha... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar