fredag 20 december 2013

♥♥♥♥♥

Hej.  I måndags förmiddag va vi hemma hos måns o lekte.o hämtade alla jultidningar som vi köpte.  På eftermiddagen kom sandra o barnen.  planerade nyårsafton.  Så mysigt.  Längtar dit nu..på kvällen läste vi vår nya sagobok trollsoppan som jag länge väntat på då jag har en förkärlek till troll..♥♥haha man e ju lite knäpp. .


På tisdagen va lisa halvdålig så hade mysdag..♥febertopp o rusande ouls..lilla plutta . Träffade även Min kusin carro med familj som e hemma från thailand. Jätte kul o träffa dom. Köndes som i går och några gapskratt blev de såklart..♡♡

På onsdagen va de först tandlökaren kl 10.. gick superbra för bpde liam o lisa o de gapade så fint..kl 13 va de bvc o 4 års kontroll för lillan. Gick också kanon. På eftermiddagen kom  min fina guddotter angelica. Vi fikade och hon fick sina julklappat..sikken snygging hon är. 




På torsdagen va de också helt fullt upp. På morgonen hälsade jag på en av mina valpar för att se hur den hade den.. sen va vi hos hanna o hade en liten  julafton. Jag hanna o frida o barnen. Va jätte mysigt. Bytte julklappar o åt massa julgodis. Jag fick smyckem bodyshower te o hänghjärta barnen fick en varsin handdul av frida  och bilbana smink o örhänge av hanna..♥
På kvällen åkte vi till elvira på 6 års kalas. Tacos o marängswiss. grattis finaste viran♥


Efter kalaset åkte vi till lindex o shoppade massor. Skulle kostata 2000 men kostade bara 1188...sånt älskar vi..massor av kläder köpte vi..alla barn nöjda♥♥

I morse va vi i kyrkan o kollade på amanda som hade julavslutning. Nu e de jullov♥♥♥ o söta lilla elli va maria i julspelet..

Så mörkt ute nu..eller grått rättare sagt. Som om nån glömt tända lampan..hemma kör jag på levande ljus överallt i varje rum..så rogivande

Längtar såååå mycket till tisdag då barnen på morgonen ska få öpppna något de inte alls förväntar sig o inte har en aning om..så roligt o se deras miner..vi har plockat bort alla ikoner o har bara youtube o deras favoritspel inlagt...så glada kommer de bli..♥♥♥♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar