söndag 17 november 2013

jag e kär..och låååååångt inlägg. ..



Hej vänner.Här kommer lite vad vi  haft för oss förutom jobb o
Och förskola. Lisa o jag har bakat lussekatter och lussebullar♥

Jag har varit o klippt topparna. Och slingat. Tog 4 timmar och 1500 fattigare..


Valparna är redan 6 veckor. Om  bara 2 veckor  ska de flytta till sina nya hem.
Kommer sakna de små liven. Tiden går så fort♥



Ronja och martiin har fått deras lilla lovelia.. världens största grattis till er♥


Lunch med  mina tokungar★

Vi har varit på loppis hos min goda vän linda i skogarna. Vi fyndade leksaker o barnen fick rida  nästam så mycket de ville..och vi hittade äntligen en perfekt häst till snäckan..hahahaha..



I farsdag present gav vi tofflor och hemmagjord musli. ♥♥

Springtävling ut till vägen. Haha så söta♥

Varit på kalas hos big baby som fyllde 5 år. Självklart hade mamma poppan
Gjort supergod tårta...de va ett killkalas och jag o lisa sitter ju i hop tillsammans så vi kommer alltid med eller utan inbjudan..hihi..




I går kväll va vi hos fia med familj..så god mat..och mysigt att träffas. Och vi
Spelade ett jätte roligt spel. Fia levde sig sig verkligen in och bjöd på några skratt. Haha..sen kom barnen ner och dom tyckte de med va jäteroligt..så dom spelade med..får nog inköpas till liams födelsedag. Man såg sig själv på tv och fick massa uppdrag man skulle göra..så kul. ★★★


Idag blev vi bjudna på frukost hos sandra o sedan gick vi alla hit och va här
I de underbara vädret..tack för idag..

Promenad med hundarna

Sen kan jag berätta att jag e kär...totalt förälskad..mer kan jag inte säga för tillfället. kan bara hoppas¤¤¤¤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar