måndag 25 november 2013

Hej vänner. .min barndoms kompis som alltid varit som min lillasyster har nu blivit mamma till söta lovelia♥♥♥ och henne har jag varit och träffat..åh lilla minsta bebis..så mysigt♥♥



Denna lilla björnen ska vi åka och hämta nästa helg..
Ska bli så roligt..

Haft mys i köket med bara ett ljus tänt. Och pratat tomtar småfolk vettar älvor och annat väsen..och berättat historier. Självklart tror jag på alla dessa ting..e faktiskt helt övertygad om att de finns... (nä jag e inte galen och nej jag skojar inte..)

Vi har varit på kaskad och badat..★★


Morgon bestyr..jaaa lisa du ska få en riktig garderob..snaaart♡
Lisa och jag roar oss medans liam är inne och handlar i affären..

I går kväll hade vi dessa godingar på besök. Och resten av familjen med så klart..åt lite och satt och pratade. Och erik o andreas ska så klart testa en ny glögg varje gång..haha♥♥


I morgon tisdag har barnen extra tid på dagis för att dom är sär så lite så då ska jag passa på och storhandla på maxi och ha lite julklappsshopping..de börjar närma sig..i helgen ska ljusstakar och allt upp..galet att vi redan är där..härligt. Älskar denna tiden♥♥ Och på söndag börjar julkalendern..så kul..andreas o jag satt bänkade varje dag förra december o kollade..haha. vi e värre barnen...och årets kalender verkar ju vara jätte bra..

Ha de så bra i kylan♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar