måndag 11 november 2013

hos frisören..=]

Sitter hos frissan och ska bli ljus igen..så då har jag tid att blogga lite.☆
Förra lördagen va de fullt hus med alla barn som va hemma..och min lille oscar sussade gott i skrindan i köket hos gudmor. .♥♥♥

På söndagen va de ju sista dagen på lovet och vi hade bokat skogstur på ponnybus..amanda va också med liam o lisa o red. O lisa fick äntligen visa sitt älskade ponnybus för bästisen nova...de va tyvär regn mestadels men de gick ändå..


I tisdags hade jag syrran och kusin corrina på lunchdate..gjorde fläskfile gryta
Och klyftpotatis. Till efterätt glass  och egengjorda smulade maränger och hallongrädde★★ gottegott★★

Valparna har börjat att få gå ut lite..♥♥


Mamma kolla..mitt linne kan man också ha som klänning...hahahahhahaha...ja eller hur?
♥♥
På väg till affären för fredags mys shopping.

Va även i amandas skola och visade upp valparna. alla tyckte så klart de va så söta♥ 

På eftermiddagen va vi bara hemma. Amanda hade kompisar hemma på film kväll o liam o lisa fick vara med..till deras stora lycka..hihi. jag lagade mat till hela kompaniet...
Sen va de jobb lördag o söndag. Men hann öndå med att fira världens bästa pappa..nämligen min egen.♥ o öven andreas blev ju så klart firad av barnen. Han kunde inte vara ön bättre pappa än vad  han är..han e bäst♥♥
Lisa hann även gå på älv kalas. Då hon va nervös rädd och alldeles exalterad såg blev de inga bilder på de.haha♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar