måndag 14 oktober 2013

ullaredd o massa annat!

oj det va mycket bilder i bloggmappen! bäst o börja!
Veckans ponnybus: pappa va med och kollade och hjälpte till. jätte roligt! lisa rider mer o mer själv o liam också. han är en natur begåvning! flera st galopper blev de i paddocken! så duktiga e dom, lisa tappade nästan balansen en gång men den lilla hästen hon hade va väldigt snabb! knappt jag hann med!! hehehe!!
min ridning: gick bra men va skiträdd hahha, behövde jag inte då jag vet att frippe e jätte snäll..så allt gick jätte bra!

dessa ljuvliga ting!



Varit på spa kväll hos syster Malin. vi va 5 st men våra stora flickor. så mysigt! först god middag sen massa olika stationer, naglar, hårinpackning, bodyscrub, bubbelbad, massage, fotbad. ansiktsmask! det va en riktigt lyckad kväll!!! måste vi göra om! snart! låg länge o bubblade och ,assagen va så skön!



Haft mina älskade gudpojkar på besök!!
min prins hjälper till med löv räfsning! han e så stark o duktig. skottkärra efter skottkärra orkar han tömma!

varit barn vakt åt fias 4 en dag! så provade att vara 7 barns mamma, haha. det gick helt utmärkt! inga pronblem alls! vagnturer och sovtider avlöste varandra! lilla eddiefis mös hos gudmor!!




middag på kvällen!
 
 
ULLARED.


kom hem i ganska bra tid till 2 busar som hade varit med farmor hela dagen! fick en varsin ny pyjamas och en varsin film!


uppackning

roligast e ju att packa upp och ställa allt där det ska var.

hittade ganska mycket julklappar till liam o lisa! amandas kan jag inte visa då hon läser här i bland!även om hon skulle vilja de. men så lättlurad e jag inte..hahahah!

Väldigt glad att jag har en kökssoffa just nu att gömma allt i! väldigt smidigt faktiskt.


 och jag hittade finaste o skönaste! pyjamasen jag som älskar myskläder!=) och med stjärnor dessutom! den kommer jag att leva i! hahahah!

 





 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar