söndag 6 oktober 2013

puppy

Först och främst. välkomna till familjen dom 3 prinsarna B. barnen fick välja ett namn var på en varsin hundvalp och alla har redan sin favorit!
världens sötaste e dom!! helt ljuvliga! vi va på middag i lördags, va hemma o kollade till ebba vid 19.30, då sov hon. kom sen hem vid 21.30 och möttes av de här..lilla chocken, så glada blev vi allihopa!!!


 
Lisa och Lopp


fyllt upp frysen i dag med massa bakande,,


 
Mina finaste ponnybusar!


e såå glad att liam ville vara med igen!
Varit hemma hos sandra, ungar överallt och två fina vänner att snacka skit med, underbart! och jag kan lova att det snackades hemlisar runt bordet. ni ser ju bara ..hahaha
minelle mys!

vi har verkligen en i denna familjen som vet hur man kopplar av, helt otrolig, timme efter timme, vaknar inte ens om de skulle slå ner en bomd eller nåt..fina svea!!

 
varit på mitt nya favvo ställe, hos ingela o hästarna! snackat lite med min nya vän nessy! skulle inte rida eller så, åkte bara ut och myste lite med hästarna helt själv..men på tisdag e de ridning igen för 3 gången och ingela tror nog på mig för denna gången ska jag rida frippe!!hjälp,,hahahhaa..


längtar tills i morgon då jag o amanda ska åka in till malin och ha spa kväll! äta god mat, bubbla fixa naglar hår och scrub och ansiktsmask, så mys! kommer även en massör hem till malin så alla ska få en stund var med massage på nacke och skuldra..underbart ska de bli!!
 
Hej så länge!


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar