onsdag 28 augusti 2013

våran dag♥♥

Idag va vi först hos farmor o farfar och fiaxade o donade lite. .sen va vi på Karlssons o handlade med mamma..hittade en varsin ny onepiece till barnen.  Tyvär fanns de inte i amandas storlek så letar vidare.  Väl hemma så lagade liam mat. Så duktig och gjorde allt själv precis som jag sa till honom att göra. .han tyckte de va jätte roligt.  Jag e tyvär väldigt dålig på att låta barnen vara med vid matlagning o bakning. .men får skärpa mig med de..amanda va em kompis i dag också..i dag va de maja..så roligt att de leker o har kul. .eller förlåt heter ju inte leka när man går i 6an  heter ju att.man ÄR..hahaha..på eftermiddagen åkte vi upp till linda.  De e så mysigt där uppe..djur överallt. Barnen hade jätte roligt. .alla djur går blandat lösa på trädgården. .fick träffa kalven snövit som e så kelen. .och sen fåret lammie. .e nog bara hos linda de händer att man sitter på altanen o fikar och ett får vill vara med..hahaha o helst gå in i huset. .i dag firade vi söta fina molly mus som fyllt år. .och jag fick också en present.  Ett rosevin. Vilken rolig höst jag ska ha..haha..sen åkte vi hem o mötte andreas o hans kompis på pizzan för kvällsmat. .en kanon dag. ..i morgon e de dags för ponnybus igen. .




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar