söndag 18 augusti 2013

semester!

Heej! I tisdags och onsdags va vi i göteborg på mini semester, sov på hotell och gick på liseberg. det va så himla roligt och lyckat allting! hotellet va kanon fint o lyxigt med världens bästa utsikt ut över göteborg, stora glasfönster öven en hel vägg, nästan så man blev lite rädd, liam tyckte de va lite otäckt! liseberg va kanonkul alla åkte en himla massa, rädda jag åkte dock bara två gånger, vatten karuseller, dom gillar jag,,hahah, lisa chockade oss också och vågade åka hur mycket som helst! så roligt!







på torsdagen va det min födelsedag! alltid kul och fylla år! fick jätte fina presenter! supersnygg döskalle klänning. massa kläder smink och skönhetsprodukter! blev så glad för allt!




på fredagen va vi ute på äventur igen! kanot tur med hela familjen! va super roligt, så mysigt att göra! o kul för barnen som får en egen stol i kanoten och en egen liten paddel! paddlade i nån timme och sen fikade vi och sen tillbaka!



på kvällen stod jag i kiosken för bsk matchen! dom vann, mycket roligt! mot serieledarna o allt!
på lördagen bakade jag hela dagen, på eftermiddagen kom mina 3 underbara vänner och så blev jag firad igen! så fina saker!


stannade hela kvällen så vi grillade och hade mys!
Lisa och oskar!


 
Jag och mina fina gudsöner!!!


på tisdag börjar vi jobba dagis skola, ska bli kul! men först en ledig dag i morgon, då ska vi i väg och rida! ska bli kul, lisa längtar i hjäl sig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar