måndag 26 augusti 2013

HEJ

Hej vänner! fått ett höst ryck och börjat på alla möjliga projekt hemma, känns som hela huset har fallit i sär under sommaren, har varit för en för fin sommar med allt badande!!!! haha i morse kom sara och robin! så passade på att ta hjälp med att fixa köket. så fint blev det!

 
Har ju glömt visa mina fina preseneter jag fick förra gången sara va här!


 
 
Vi har varit och ridit hos ingela i tubbarp! Lisa o Amanda va så duktiga.


och mer ridning har de blivit, Lisa har börjat rida på ponnybus en gång i veckan! hon är så duktig och tycker de e så roligt! och jag tycker de e så roligt! både att vara med hästarna och framförallt att den stunden med bara lisa o jag! underbart!




 
Liam vill titt som tätt bort till morfar,o han vill vara där själv! dom har sina egna ritualer de alltid gör när liam e där. kör permobil och bygger crossbanor på marken! så roligt!
småfisarna!

 
i Lördags va vi på kräftskiva hos malin o tias, super trevligt o massa god mat!



 
I dag efter lek med sara och robin! så åkte vi hem till sandra och mats för att kolla in deras 4 underverk. Lilla söta Minelle.  så liten så liten! så söt va hon! 


på eftermiddagen kom johanna o barnen, barnen lekte som tusan o hade roligt! och vi satt mest o latade oss och pratade, ja vi lagade lite mat också och jag glömde en stek i ugnen! och fel sås blev de..hahaha men de gick ner ändå, av nån konstig anledning blev de inga kort, men kan ju alltid bjuda på en gammal bild på Johanna Melwin och min lilla Lisa!!





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar