onsdag 18 januari 2012

snörvel

bläää, denna veckan hat hittills bestått av vab o sjukskrivning. Lisa hade feber i måndags och Liam hade feber i tisdags och i morse vaknade jag snorig, så fick stanna hemma i dag med...så behöll barnen hemma också. Dom e tack o lov bra och kommer kunna åka till dagis i morgon om det inte vänder och jag be i dag att jag vaknar och faktiskt kan andas i morgon så jag kan jobba....ja det hoppas vi verkligen på, annars missar vi Leias 1 års kalas,, lilla mini bebis redan 1 år..hoppas på ett friskt 2012 för leia..
Men nåt positivt är att mina pigga stunder så har jag gjort om 4 rummet uppe till tv rum till barnen, egen liten soffa o tv och alla deras filmer på plats. bara lite fix kvar, liam kommer blir så glad, (fast va hände med,,det e ju de sista bebisrummet) jaja nu e det tvrum,,hihi...bild kommer sen, sen har jag gått med i en klubb så jag får hem alla astrids lindgrens filmer hon gjort, tror det va 25 karaktärer hon gjort. så nu har de första kommit och de va Emil och alla 3 filmer om honom och sen pippi och alla 6 filmer om henne. nästa gång va det Saltkråkan och barnen i bullerbyn..ser vi fram emot...ska göra en egen astrid hylla i barnens tv rum..älskar henne..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar