onsdag 14 december 2011

Nostalgi

Wiiiiii...Min data funkar igen så nu kan jag blogga normalt..fick också rensat på den, så nu e allt sorterat och prydligt på skrivbordet. hittade några godingar på mitt småfolk..hur kan en kärlek vara så stark? och hur kan tiden gå så fort?? samtidigt som de känns som en evighet sen de va babisar., e så glad över alla bilder jag tar för det e så roligt att titta på och se tillbaka, dom va lika till sättet som minisar, alltid sovit hur bra som helst, vet att jag har det så lyxigt med sömnen, och lugna va dom, jätte lugna, lisa aningen mer bestämd än liam (lugnet höll inte i sig dock , hihi) så runda och goa båda två. o lilla lisas känsliga hud som vi smörjde med fet olja varje dag så man va alltid kladdig..haha=)
Min älskade Lisa


Min älskade Liam




1 kommentar: