fredag 2 december 2011

mini=)

Hej här kommer en mini update, fortfaranade inte lämnat in datan så bilderna tar sjuuuuukt lång tid, men gå man en hel dag så kommer nån bild in i alla fall, måste ta tag i detta på måndag. I går va jag på julklappsshopping och blev nästan helt färdig, de e så roligt och handla julklappar och så slipper man stressa sen, nu tillhör ju inte jag dom som stressar alltför ofta tack o lov men ändå skönt och veta att allt e klart, sen ska vi ha julen här hemma i år hos oss så båda våra familjer kommer, ska bli så kul, tror jag längtar till julafton lika mycket som Liam....Vi va på kaskad i torsdags och badade, liam o lisa e ju som fiskar. med simglasögon på och sen bara kasta sig ut. inte vattenrädda för 5 öre, så skönt..och lite farligt med för dom har knappt inga hämningar alls när det gäller vatten!!! och nyår har vi bestämt nu också, blir hemma hos Fia o Erik. ska också bli jätte kul. börja leta klänning redan nu..
ja här kommer som sagt en miniupdate. ska ägna kvällen åt resten av bilderna om jag hinner så ni får se mitt fina julpynt=)
Har haft poppan på besök. =) och hon hjälpte mig få lite
ordning på bloggen efter mitt kaos..
Varit barnvakt åt Nova (lopp) gick så klart jätte bra, träffas ju varje dag, barnen e mer som syskon. hon e så lätt att ha och så go.
Fia & Erik har varit här på middag och mys med sina triss=)
Liams rum är nu klart och han älskar det och jag med,
tycker det blev jätte bra=)eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar