onsdag 21 september 2011

Torsdag i dag=)

Nu har barnen allt de behöver inför vintern...alla vinterkläder hänger o väntar i garderoben och de sista jag hade att köpa va vinterstövlar och vinterskor..och de e nu gjort..och billigt va det=)så nu e minusgrader, skrapa rutor tider och snökaos välkommet..
Hade besök av underbara Linda igår, hon hade ebbas valp med sig,,det va riktigt kul..va ett tag sen jag såg henne nu! så långbent. mycket lik ebba. hon va jätte fin..lilla smilla fd cibell..linda o jag hade en deal, vi skulle prata så mycket vi kunde på dom 2 timmar vi hade..de gick men vi blev inte klara..haha,,tur vi jobbar i hop i dag..vi kvinnor kan ju faktiskt jobba och prata samtidigt..
Gjorde en egen roadtrip för nån dag sen ut i vårt avlånga land och hittade en bebis , han va ljuvlig sååå ljuvlig..=)..varför luktar dom så gott? varför känner man kärlek på en gång? varför finns de inget bättre än att höra dom andas i ens öra? hmmm ja lite bebissjuk blev jag det erkänner jag...hihi
Lisa har haft kalas för familjerna. vi åt smörgåstårta, det va jätte gott=) Lisa fick superfina presenter. tack så mycket alla.. Hon sitter vid sitt bord och har kaffe kalas för sina dockor..så gullig..
Avundsjuka storebror har fått lite presenter han med.=)

2 kommentarer:

  1. om du vill så får du hänga på på meandi partyt som min +1 ;)

    SvaraRadera
  2. det är den 12 oktober klockan 18 i kallinge=)

    SvaraRadera