torsdag 15 september 2011

bytt sida

ÅHHH i morgon fyller pyttan år..2 år sedan som brottarn tittade ut..haha hon va verkligen en riktigt biffig bebis..riktig liten gosig sockis...kolla in nacken på min skatt..=)haha

Har varit och hälsat på Sandra o nykomlingen Anton..e dom såå små..man glömmer hur små de faktiskt är..nu e han äntligen ute Amandas och Emils lillebror..nästan så att man blev lite sugen!
Senaste Lindexköpet..mina ungar kommer va kanonfina i detta..
Har bytt sida på mitt tvrum o matsalsrum..e ju samma rum men bytte bara plats på de..blev mycket bättre tycker jag! nu väntar vi bara på de nya golvet..=)


Varit på leksakshuset i karlskrona och handlat en del..fina koppar som jag föll för direkt och sen en kitty kista till lisas leksaker att ha nere+ födelsedagspresent till min underbara dotter som fyller 2 år i morgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar