söndag 25 december 2011

Julafton

Två fisar öppnar sina morgonpaket och blev jätte glada, Liam fick en ny sparkcykel för stoora pojkar, och Lisa fick äntligen en egen sparkcykel!
Julmaten som va såå god.
Delar av min älskade familj.=)
Tias ska få i hop Lisas Fe saker,
Lisa fick en gunghäst i julklapp,
den red hon på större delen av dagen.
KALLE ANKA KL 15 SÅKLART. Alla har sin a egna favoriter,
aldrig att det skulle missas av nån=)
Fick besök av tomten.
Liam bjöd till och med på en kram
Presentation av de nya bilarna för de gamla.
Min son älskar verkligen att parkera. i ordning ska det va.
Barnens fina kläder, Lisa fick ett nytt polarn set som jag önskat mig och Liam fick spiderman kläder. sen fick dom så fina leksaker såsom dockor lastbilar lego ritsaker, dom va sååååå nöjda.
O mami blev så lycklig över sina klappar också. fick halvkroppsmassage, escada, presentkort hos frissan=) halsduk och örhängen som jag älskar, och massa annat fint..kolla bara..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar