lördag 27 februari 2010

VÅR FREDAG

Hello Dear`s...
gick runt hejan i går morse med barnen och sara och Robin..vi gick hela rundan på rekordtid för mig...så lite träning blev det..vi fick byta vagn bara i den låånga uppförsbackén..sara e mycket mer vältränad än jag så tyckte det va bättre så=)

sen fikade vi hos mig...sen gjorde liam sin lunch sen gick vi en runda igen i vagnen när han skulle sova till tillsammans med Tove o hennes hund ...













På kvällen va vi på middag hos Linda..hon bjöd på fläskfile och klyftpotatis...det va super gott..drack lite vin och cider och hade mysigt...små tittade på lets dance också=)
Lisa va ju lite krasslig så vi va hemma vid 23 tiden...
















I dag pajade min mobil,,,men jag va inte sen o beställa en ny..så nu e denna skapelse på väg hem till mig.













Va på Lindex i dag med o skulle handla lite men hade så klart min kuponger jag fick på posten o dom vill jag ju använda så jag la undan i ställen...en kjol till mig och lite var till barnen..







1 kommentar: