lördag 3 maj 2014

senaste veckan..

I onsdags va andreas o jag lediga samtidigt och barnen va på dagis..vet inte när de hände sist..haha..vi gick en jättefin långrunda i skogen o stannade så hundarna fick bada o svalkasig. .va jättemysigt...sen träffade jag aron. Åh så mysigt med bebisgos♥


Valborg firade vi hos fia o erik med camilla o jonas o jenny o wilda. Vi grillade o hade jätte mysigt..barnen såg vi knappt skymten av. De hade så kul..

Mycket lekparken blir de i de soliga vädret..oskar somnade gott sist..hahahaha

Passat eddie en dag. Vi hade så mysigt så..lekte med kompisen oskar♥♥

Min snygga coola kille på väg till dagis.

i söndags hade vi fina vänner på grillbesök♥

köpt nya skor till alla våra promenader...jätte sköna. Vilken skillnad att gå i riktiga skor..

i lördags hade vi en jätte härlig dag.  Först kosläppet sen hem o ha picknik på trädgården. Sen åkte vi till sjön med hundarna så de fick svalka sig...♥de älskar att bada..sen tvättade barnen sina cyklar...på kvällen va jag på sexparty hos linda. Va jätte kul o jättegod mat..men gick inte ut då jag inte mådde så bra..


hälsat på mormor. Liam är ju byggmästare där uppe♥

i går passade vi oskar o nova..de e för söta de där bästisarna♥♥
Trevlig helg..♥♥
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar