torsdag 30 juni 2011

Mån-Tors

Dagarna har bara sprungit förbi..i detta underbara väder vi haft=)i måndags var jag barnvakt åt underbara Ellis=) johanna och melwin o Leia va också och hälsade på oss=) åt lunch o hade mys på trädgården hela dagen=) på kvällen kom Ellen och William hit, lilla casper fick man inte se en skymt av som vanligt,,bara sover o sover varje gång jag vill kela lite=)William gosade med valparna..fast studsmattan va liite roligare=)
I tisdags åkte jag och Sara med alla våra barn och Rille till brunnsbadet. va så mycket folk och jätte varmt, men kul ändå och det gick jätte bra!
i går åkte jag med min mamma o syster och systerbarn till mina mostrar i övraby..va hur mysigt som helst, vi va nere vid havet och fick god middag, dom sov över men vi längtade hem till pappa så vi åkte hem på kvällen=) och det va ju tur det för i dag kom katta med max o annie & malin med sin lille lucas , vi satt ute i trädgården och fikade och barnen lekte o lekte..max o liam hade jätte roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar